Od ponad 10 lat pomagamy firmom osiągać cele finansowe i brandingowe. CDN Partner jest agencją technologiczną kierującą się wartościami.

Galeria

Kontakt

ul. Starogajowa 33, 54-047 Wrocław

biuro@cdnpartner.com.pl

+48 71 354 61 65

FAQ

ERPSync - Baselinker - ERP Optima

  • Pojawia mi się komunikat, że aplikacja pracuje tylko w wersji do odczytu. Co to znaczy?

    W przypadku pojawienia się takiego komunikatu należy sprawdzić, czy dany operator pobiera wymagane moduły, a ilość dostępnych licencji jest odpowiednia. Zalecamy utworzenie osobnego operatora dedykowanego do pracy z integratorem, który będzie posiadał licencje na moduł Kasa/Bank i Handel lub Kasa/Bank Plus i Handel Plus. 

  • Jak sprawdzić datę ważności licencji i kiedy kończy mi się gwarancja?

    Omówiliśmy szczegółowo to zagadnienie na stronie Klucz – data ważności i gwarancja – Pomoc – CDN Partner we Wrocławiu  

  • Podczas synchronizacji mającej zaimportować zamówienia z BaseLinkera pojawiają się błędy związane z brakiem przypisania stawek VAT obowiązujących w danym kraju odbiorcy.

    Proszę sprawdzić czy wszystkie towary w systemie ERP mają dodane stawki VAT OSS ( trzecia zakładka na karcie towaru). Jeśli tak, proszę sprawdzić czy zostały one przypisane również do usługi transportu/dostawy. 

  • Co oznacza komunikat „SYNCHRONIZACJA JEST JUŻ URUCHOMIONA” ?

    Omówiliśmy szczegółowo to zagadnienie na stronie: Podgląd aktywnych synchronizacji – Pomoc – CDN Partner we Wrocławiu  

  • Czy mogę przenieść program i podłączyć do innego systemu?

    Nie, nie jest to możliwe. Program jest dedykowany do konkretnej wersji systemu Comarch ERP ( jest dostępna inna wersja dla Optimy i inna dla XLa), a klucz weryfikuje NIP użytkownika, który musi być zgodny z NIPem systemu ERP. 

  • Jaki jest koszt przedłużenia gwarancji?

    Zgodnie z aktualnym cennikiem koszt przedłużenia gwarancji wynosi 20 % netto wartości netto zakupionego integratora. 

  • Czy po upływie gwarancji program będzie działał nadal?

    Po upływie gwarancji program będzie działał nadal, jednak nie będzie można go zaktualizować. 

  • Czy aplikację można przetestować przed zakupem?

    Tak, integrator do BaseLinker posiada wersję demo. Prosimy o kontakt w celu przekazania wersji do testów.

  • Z jaką datą przejdą płatności z zamówienia z BL do Optimy, jeśli płatność nastąpiła kilka dni później niż samo zamówienie?

    Integrator może synchronizować zamówienia o określonym statusie, czyli jeśli rozliczy się płatność po stronie BL to zmieni się status i dopiero takie opłacone wpadnie na listę RO do Optimy- wtedy data płatności będzie zgodna z obowiązującym w tym dniu kursem waluty. To standardowe działanie Integratora. 

  • Czy wdrożenie Integratora jest w cenie Programu?

    Program jest gotowy do samodzielnego wdrożenia (dołączona jest do niego instrukcja). Istnieje możliwość zlecenia nam wdrożenia Integratora – obejmuje to odrębną wycenę. 

  • Co się stanie jak zmieni się wersja mojej Optimy?

    W ramach gwarancji udostępniamy nowe wersje oraz wszystkie aktualizacje wynikające ze zmian wersji Optimy 

  • Co obejmuje gwarancja?

    W ramach gwarancji udostępniamy nowe wersje oraz wszystkie aktualizacje wynikające np. ze zmian wersji Optimy czy innego programu, którego dotyczy integracja. 

  • Jaki jest czas trwania gwarancji?

    Program objęty jest 12 mc gwarancją. 

  • Jakie licencje systemu ERP są pobierane w momencie synchronizacji?

    Dla systemu ERP Optima pobierana jest licencja na Kasa/Bank i Handel (lub Kasa/Bank Plus i Handel Plus – do zdefiniowania w konfiguracji). 

  • Czy aplikacja pobiera licencje z systemu Comarch ERP?

    Licencje pobiera są tylko i wyłącznie w momencie synchronizacji, które wykonują operacje na dokumentach w systemie ERP (np tworzenie zamówień, generowanie faktur). Aplikacja loguje się do systemu ERP i pobiera licencję tylko w momencie, gdy musi wykonać jakąś akcję (np zaimportować zamówienie lub wygenerować fakturę lub paragon). Pozostałe synchronizacje nie pobierają licencji z systemu ERP. 

  • Czy aplikacja działa z wersją ERP Optima w chmurze Comarch?

    Niestety Comarch nie pozwala na instalowanie aplikacji w swojej chmurze ( wyjątkiem jest chmura w wersji Enterprise) . 

  • Jak odnaleźć ID wydruku w systemie ERP Optima?

    Jak odnaleźć ID wydruku zostało opisane na stronie: https://cdnpartners.pl/docs/erpsync-opt-eksport-wydrukow-faktur/ 

  • Jak sprawdzić czy wydruk jest standardowy?

    Jak sprawdzić czy wydruk jest standardowy zostało opisane na stronie: https://cdnpartners.pl/docs/erpsync-opt-eksport-wydrukow-faktur/  

ERPSync - Baselinker - ERP Optima - Import zamówień

  • Co oznacza komunikat „Aplikacja pracuje w trybie tylko do odczytu. Zapis nie jest możliwy.” podczas importu zamówień do systemu ERP?

    Komunikat ten oznacza, że aktualnie nie ma wolnych licencji w systemie ERP Optima lub błędnie ustawiono serwer klucza. Więcej informacji znajduje się na tej stronie >>>