Od ponad 10 lat pomagamy firmom osiągać cele finansowe i brandingowe. CDN Partner jest agencją technologiczną kierującą się wartościami.

Galeria

Kontakt

ul. Starogajowa 33, 54-047 Wrocław

biuro@cdnpartner.com.pl

+48 71 354 61 65

// Zautomatyzuj Twój e-commerce w jednej integracji

Integracja Comarch ERP Optima z BaseLinker

BaseLinker integruje cały Twój e-commerce w jednym miejscu, a dzięki naszej integracji połączysz go również z Twoim systemem Comarch ERP Optima.

Integrator ERPSync w wersji Light działa w pełni automatycznie i pozwala bez ingerencji użytkownika synchronizować w określonym zakresie system BaseLinker z Comarch ERP Optima. 

Jest to podstawowa wersja kompleksowego rozwiązania  jakim jest Integrator ERPSync.

Jesteśmy oficjalnym partnerem

//

Jeden integrator. Wiele korzyści.

// Eksport stanów magazynowych

Posiadaj w swoich systemach e-commerce zawsze aktualne stany magazynowe. Dzięki automatycznej wysyłce stanów magazynowych z systemu ERP Optima do BaseLinker mogą one być dalej rozsyłane do Twoich systemów e-commerce (według możliwości BaseLinkera). Sam decydujesz stany z jakich magazynów w systemie ERP Optima chcesz wysyłać. Dodatkowo jeśli w BaseLinker masz włączony nowy magazyn możesz dowolnie łączyć magazyny w ERP Optima z magazynami w BaseLinker.

// Import zamówień

Zamówienia z e-commerce automatycznie w Twoim systemie Comarch ERP Optima - nic bardziej prostszego. Sam decydujesz z jakimi parametrami mają pojawiać się dokumenty w systemie ERP np. w zależności od źródła pochodzenia zamówienia. Ustawienia form płatności, sposobu dostawy, atrybutów na dokumencie w systemie ERP Optima możesz dowolnie ustawić w konfiguracji integratora. Dodatkowo to Ty decydujesz jaki opis będzie ustawiał się na dokumencie w systemie ERP - możesz w nim umieścić dowolne dane z zamówienia, jakie zwraca BaseLinker.
Nasz integrator podczas importu zamówień sprawdza numery NIP w bazie GUS i VIES.

// Synchronizacja statusów

Zmiana statusu zamówienia w systemie Comarch ERP Optima może w automatyczny sposób zmienić status zamówienia w BaseLinker. A co dalej wydarzy się to już kwestia Twoich pomysłów i możliwości systemu BaseLinker. W standardzie obsługujemy standardowe statusy zamówień w ERP Optima. Jednak integrator jest tak elastyczny, że może w nim obsłużyć dowolny status zamówienia, który wynika z danych w systemie ERP Optima - np statusy z realizacji zamówienia w systemie WMS.



Integracja do poprawnego generowania dokumentów w systemie ERP wymaga wolnej licencji na moduły: Moduł dostępowy/Moduł dostępowy Plus i Handel/Handel Plus.

Procedura VAT OSS

Integrator w standardowej wersji obsługuje procedurę VAT OSS.

//

Zalety naszej integracji

01

Aplikację możesz sam zainstalować i skonfigurować.

01

Prosta konfiguracja

Prosta konfiguracja
02

Dzięki rozbudowanej konfiguracji aplikacja jest elastyczna.

02

Elastyczność

Elastyczność
03

Integrator otwarty jest na rozbudowę - możemy go dostosować do dowolnych procesów.

03

Otwartość na rozbudowę

Otwartość na rozbudowę
04

Nasza integracja jest niezawodna, a w razie problemów wysyła powiadomienia mailowe.

04

Niezawodność

Niezawodność
//

WYPRÓBUJ WERSJĘ DEMO